آرام چوب

مبلمان،مبل،سرویس خواب،میز تلویزیون

آرام چوب

مبلمان،مبل،سرویس خواب،میز تلویزیون

مدل های تخت خواب نوزاد با طرح های فانتزی و شیک

خرید تخت و کمد نوزاد از جمله مهم ترین و ضروری ترین وسایل برای تکمیل سیسمونی نوزاد به حساب می آید. در گام اول شما باید بدانید چه طرحی را جهت دکوراسیون اتاق کودک خود در نظر می گیرد تا مطابق با همان دیزاین، مدل تخت نوزاد خود را انتخاب نمایید و فضایی دلنشین و زیبا را برای کودک خود لحاظ نمایید.

در صورتی که مایل به طراحی اتاقی مدرن، فانتزی و شیک هستید باید به دنبال تختخوابی خاص و کاملا تفاوت نیز باشد زیرا سرویس خواب نوزادی خود به تنهایی زیبایی اثر بخشی به فضای داخلی اتاق می دهد.


سرویس خواب شیک نوزاد
سرویس خواب شیک نوزاد
مدل فانتزی تخت نوزاد
مدل فانتزی تخت نوزاد
مدل های تخت نوزاد
مدل های تخت نوزاد


انواع تخت و کمد نوزاد دخترانه و پسرانه در مدل های شیک

در ابتدا سعی کنید متناسب با ابعادی که در اختیار دارید، اقدام به خرید وسایل مورد نیاز اتاق خواب نمایید و برای هر یک از لوازمی که تصمیم به خریداری آن دارید، فضایی را اختصاص دهید تا به هنگام چیدمان سردرگم نشوید. تخت و کمد نوزاد به دلیل بزرگتر بودن نسبت به سایر لوازم از درجه اهمیت بیشتری برخوردار می باشد و از طرفی سهم بسیاری در زیبایی دکوراسیون و طراحی اتاق دارد در نتیجه مشخص نمودن فضای مناسب برای تخت و کمد را فراموش نکنید. گام بعدی جنسیت نوزاد شما می باشد که به شما برای خرید سرویس خواب نوزادی کمک شایانی خواهد نمود و باعث می گردد رنگ مناسبی را بر اساس دختر یا پسر بودن نوزاد خود برگزینید. استفاده از رنگ های ملایم، گرم و روشن برای سرویس خواب دخترانه و سرویس خواب پسرانه، بهترین گزینه در چیدمان صحیح اتاق خواب می باشد.


خرید انواع تخت نوزادی با کیفیت

به دلیل استفاده مداوم نوزاد از تخت سعی نمایید تخت های مقاوم را انتخاب نمایید تا با گذشت زمان مشکلی بابت تعمیر برایتان پیش نیاید. حفاظ های تخت را به صورت ثابت سفارش دهید تا نوزاد شما در امنیت باشد. تخت نوزاد و کمد جهت قرار دادن وسایل و لباس ها برای فضاهای کوچک، کارایی بالایی دارند.

راحتی و آسایش نوزاد اهمیت زیادی دارد لذا در هنگام خرید سرویس خواب نوزادی به کیفیت و راحتی توجه نمایید زیرا مسئله با سلامت نوزاد شما به صورت مستقیم در ارتباط خواهد بود.


تخت نوزاد دخترانه
تخت نوزاد دخترانه
تخت نوزاد پسرانه
تخت نوزاد پسرانه
مدل های فانتزی تخت نوزادی
مدل های فانتزی تخت نوزادی
تخت خواب پسرانه
تخت خواب پسرانه
طرح تخت دخترانه
طرح تخت دخترانه


مدل فانتزی تخت و کمد کودک برای فضاهای کم

قسمت مهمی از سرویس خواب کودک را تخت خواب به خود اختصاص می دهد و خیلی از اشخاص به نوع کارایی و کیفیت محصول توجه زیادی نشان نمی دهند که اینکار بسیار اشتباه خواهد بود. اگر فضای کمی در اختیار دارید و مجبور هستید از یک اتاق خواب برای دو کودک به صورت مشترک بهره بگیرید، توصیه ما به شما استفاده از تخت دو طبقه کودک می باشد که در طرح های فانتزی وشیک موجود می باشند و به راحتی می توانید برای اتاق خواب خریداری نمایید. برای بزرگتر نشان دادن فضای کلی اتاق خواب های کوچک سعی کنید از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید و از طرفی رنگ های گرم و شاد در روحیه کودکان تاثیرات مثبتی بر جای خواهد گذاشت و تمیز نمودن آن نیز به سادگی برای شما امکان پذیر خواهد بود.


تخت دو طبقه کوک
تخت دو طبقه کوک
تخت دو طبقه کوک
تخت دو طبقه کوک
تخت فانتزی دو طبقه
تخت فانتزی دو طبقه
تخت فانتزی دو طبقه
تخت فانتزی دو طبقه
تخت فانتزی دو طبقه
تخت فانتزی دو طبقه


و در پایان همیشه به یاد داشته باشید که برای دکوراسیون اتاق خواب نوزاد و کودک، به تناسب رنگ های به کار رفته در فضا دقت نمایید و برای سرویس خواب نوزاد نوجوان و همینطور دیوار ها و لوازم دیگر هارمونی رنگ ها را در نظر بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.