آرام چوب

مبلمان،مبل،سرویس خواب،میز تلویزیون

آرام چوب

مبلمان،مبل،سرویس خواب،میز تلویزیون

آیا در تخت خواب دو طبقه باید از هر دو طبقه به عنوان تخت استفاده کرد؟

خب!خب!خب!در این مطلب سعی داریم راهکارهایی را در ارتباط با تخت خواب دوطبقه ارائه دهیم که می تواند برای دکوراسیون اتاق کودک و همچنین درزمینه سرگرمی فرزندتان تا حد زیادی مفیدبوده و کارایی لازم را دارا می باشد.

همیشه و در هر حالتی شما نباید به اجبار اقدام به خرید نمایید در رابطه با تخت های دو طبقه نیز این قضیه صدق می کندو بسیاری از والدین اینگونه تصور می کنند که چون دارای یک فرزند هستند، نباید از تخت خواب دو طبقه برای چیدمان اتاق کودک استفاده کنند در صورتی که کاملا اشتباه است. شما به سادگی می توانید با توجه به علاقه فرزندتان و متناسب با سلیقه وی، تخت دو طبقه را سفارش دهید و حس خوشایندی را به کودکتان القا نمایید. 








و اما راه کار این است که شما فقط طبقه بالای تخت را به صورت تخت داشته باشید. چرا میگوییم طبقه بالا؟ زیرا اکثر کودکان عاشق این هستند که بر روی ارتفاع بخوابند و از پله و نرده های تعبیه شده برای بالا رفتن و پایین آمدن کمک بگیرند و این حرکت برایشان جذابیت خاصی دارد و از آن نهایت لذت را می برند. و اما برای قسمت زیرین تخت می توانید به صورت ساده و فقط ستون های تخت باشد و یا اینکه در آن قسمت، بسته  به جنسیت و نیازتان طراحی خاصی انجام دهید.

به طور مثال اگر فرزند شما دختر باشد طرح های پیشنهادی برای تخت دو طبقه دخترانه  می تواند شامل یک آشپرخانه اختصاصی فانتری باشد و برای آقا پسرهای عزیز این طرح می تواند  فضای داخلی ماشین باشد.









اما در ارتباط با تخت دو طبقه نوجوان دیگر نیازی نیست به دنبال ایده های فانتزی باشید زیرا بهترین گزینه برای آن ها فضا سازی محیطی همچون: میز تحریر جهت مطالعه و انجام تکالیف باشد. یا حتی میز کامپیوتر برای قرار دادن لپ تاپ، کامپیوتر، موارد و کاربردهای فراوان دیگر.










تنها کافیست شما بدانید نیازتان از تخت دو طبقه برای فرزندتان چیست و از چه طریقی و چگونه باید آن را تهیه کنید. از مزیت های تخت های دو طبقه در دنیای پیشرفته امروزی این است که فضای کمی را اشغال می کند در صورتی که می توانید استفاده های زیادی از آن داشته باشید.   

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.