آرام چوب

مبلمان،مبل،سرویس خواب،میز تلویزیون

آرام چوب

مبلمان،مبل،سرویس خواب،میز تلویزیون

انواع طرح های شیک و فانتزی تخت دو طبقه

هر چه به جلو می رویم اجسام جدید و راحت را برای دکوراسیون منزل خود برمی گزینیم. در این بین چیدمان اتاق کودک از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد زیرا نوع دیزاین با روحیه فرزندان رابطه مستقیمی خواهد داشت و حتی گاها در قوانین تربیتی هر کدام نیز تاثیرگذار می باشد. در دنیای امروزه با وجود شرایط اقتصادی، بسیاری از خانواده ها توانایی خرید خانه های بزرگ را ندارند و با مشکلاتی همچون کمبود فضای داخلی مواجه می باشند. در نتیجه باید به دنبال مدل هایی از تخت و کمد باشند که جدا از مبحث فضا، بهترین و بیشترین تاثیر مثبت را بر روی کودک داشته باشد.

تخت خواب دو طبقه نمونه ایی کامل و با اهمیت در خانه های کوچک امروزی به حساب می آید که با توجه به تنوع در طرح و مدل امکان ایجاد دیزاینی شیک و مدرن با هر مدل اتاق خواب را برایتان فراهم خواهد کرد. نمونه هایی از تخت های دو طبقه را در ادامه این مقاله آورده اییم تا شما دوستان بتوانید بهترین ایده را برای چیدمان اتاق خواب به کار برده و لذت ببرید. 



مدل های تخت خواب دو طبقه دخترانه جدید

اصولا تخت های دو طبقه جزو مدل های اسپرت می باشد و به همین دلیل تنوع در طرح آن بسیار زیاد می باشد و برای اتاق خوابی که به صورت مشترک بین فرزندان دختر و پسر باشد، کاربرد دارد.اما پیش می آید که جفت فرزندان شما یا دختر هستند و یا پسر در آن صورت شما باید متناسب با جنسیتشان اقدام به خرید تخت خواب نمایید. برای کودک پسر از تم ها و رنگ های پسرانه کمک بگیرید.  تخت دو طبقه دخترانه نیز ویژگی ها فانتزی خود را دارا بوده و شما به راحتی می توانید با انتخاب سبک و رنگ دخترانه زیبایی خاصی را به اتاق خواب فرزندان دختر خود هدیه دهید. در زیر نمونه هایی از تخت خواب دو طبقه را نشان خواهیم داد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.