آرام چوب

مبلمان،مبل،سرویس خواب،میز تلویزیون

آرام چوب

مبلمان،مبل،سرویس خواب،میز تلویزیون

کدام تخت دو طبقه مناسب تر است، چوبی یا فلزی؟

هر گاه تصمیم به خرید می گیریم اولین چیزی که به ذهنمان می آید مدل، جنس و کیفیت آن کالا می باشد که در اکثر موارد دارای اهمیت خیلی بالایی می باشد و نباید به سادگی از آن گذشت. این موضوع در ارتباط با تخت خواب دو طبقه به صورت کاملا واضح نیز کاربرد دارد. برای خرید تخت دو طبقه اولین گزینه این می باشد که آیا نوع چوبی آن بهتر است یا فلزی؟

اما باید بدانید که هر کدام دارای خصوصیات و مشخصات خاص خود هستند که بهتر است مورد بررسی قرار گیرند و بسته به شرایط شما و نیازتان تعیین شود که نوع چوبی به کارتان می آید یا نوع فلزی آن. در واقع باید بتوانید به طور کامل نقاط ضعف و قوتشان تشخیص دهید. حال اگر بر سر انتخاب فلزی بودن و یا چوبی بودنش دچار سردرگی زیادی هستید با ما همراه باشید تا نکاتی را که در این مطلب یادآوری کرده ایم را به کار برید و بهترین نتیجه را جهت خریدی ایده آل بدست آورید.



ویژگی ها، مزایا و مضرات تخت خواب دو طبقه چوبی جدید

نقاط ضعف و قوت تخت دو طبقه چوبی را هم به ترتیب برایتان ذکر خواهیم کرد.

  1. این نمونه کارها دارای قیمت بالاتری نسبت به نمونه های فلزی می باشد.
  2. دارای ظاهری به مراتب شیک تر از تخت های فلزی، فرفوروژه و ... می باشد.
  3. جابجایی تخت های دو طبقه چوبی بسیار سخت تر و پر دردسرتر از مدل های دیگر است.
  4. دارای تنوع بیشتری در طرح، مدل و ساختار کلی می باشد.
  5. چوب وزن سنگین تری نسبت به فلز دارد در نتیجه تخت های دو طبقه دارای وزن سنگین تر می باشد.
  6. امکان به کار بردن متریال جانبی و زیبا در این نمونه کارها بسیار زیاد می باشد.
  7. به راحتی می توان کفی زیر تشک ها را به صورتی چوبی و سرتاسری در نظر گرفت.

ویژگی ها، مزایا و مضرات تخت خواب دو طبقه فلزی ساده

هر تختی بسته به نوع متریال اولیه به کار رفته در تولید، دارای خصوصیات کم و زیادی است که نقاط پررنگ و کم رنگ آن محصول به حساب می آید. در رابطه با تخت دو طبقه فلزی نیز باید نقاط ضعف و قوت را بشناسید و بعد از آن اقدام به خرید نمایید. در ادامه برایتان خواهیم آورد که مبنای محاسبه تان چگونه باشد.

تخت هایی با بدنه فلزی ارزانتر، سبک تر، امکان جابجایی آسان به دلیل چرخ های تعبیه شده در زیر تخت، مقاوم تر در برابر حوادثی همچون آتش سوزی و وجود حشرات ریز موجود در خانه ها، امکان تغییر آسان اندازه های تخت متناسب با ابعاد تشک خوشخواب مورد استفاده، می باشد. اما از جمله مشکلات بزرگ این تخت ها می توان به پر سر و صدا بودن و گاها لبه های تیز آن اشاره نمود.

 از جمله مهمترین قابلیت کیفی تخت های فلزی، امکان طراحی کاملا متفاوته بدنه متناسب با سلیقه شماست.


توصیه می کنیم برای خرید تخت دو طبقه ابتدا دکوراسیون و نوع چیدمان داخلی فضای موجود را در نظر بگیرید و متناسب با نوع دیزاین اقدام ب تهیه تخت دو طبقه چوبی یا تخت دو طبقه فلزی بگیرید. به این روش به سادگی می توانید هماهنگی لازم را بین وسایل مورد نیاز برای طراحی اتاق خواب فرزندتان ایجاد نمایید. در نهایت باید گفت که جنس تخت مستلزم آگاهی از نوع نیاز و سلیقه تان دارد و با توجه به تنوع زیاد و طرح های متفاوت در انواع فروشگاه ها جای هیچگونه نگرانی باقی نخواهد ماند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.